behandelplan bespreking - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu behandelplan bespreking - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

behandelplan bespreking

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

28 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Ondertussen is het alweer donderdag.

Donderdag was vandaag de dag van de behandelplan bespreking.

Maar eerst de rest van mijn week.

Dinsdag begon rustig, eerst even een gesprek met de psycholoog, daarna de intake bij de bewegingsagoog. ’s Middag lekker lui op bed doorgebracht, alleen helaas heb ik dinsdagmiddag ook kennis gemaakt met de vloer hier en ik moet zeggen die is behoorlijk hard :D, het is lang geleden maar ik ben weer is door m’n enkel gegaan, direct gekoeld en gelukkig was ie niet erg gezwollen, maar hij deed wel flink zeer en ik mocht er de rest van de dag niet op staan, dus was verbonden aan een rolstoel, waarin ik door iedereen overal heen ontvoerd werd :D
Eerst naar het info half uurtje over voeding, daarna naar de eetzaal en daarna op eigen verzoek naar de activiteiten begeleiding. Was daar erg gezellig heb met fimoklei kralen gemaakt.
En of dat nog niet genoeg was kwam er ook nog flinke migraine aanval opzetten.
Woensdag morgen had ik nog steeds last van m’n migraine en aangezien ik rooster vrij was dacht ik, ik blijf lekker in m’n bed en slaap die migraine er gewoon uit, maar dat plan ging niet door had een gesprek met de psycholoog, was daarna wel de rest van de dag vrij. Woensdag had ik ook weer post, jippie :D. ’s middags na het eten alsnog flink wat uurtjes geslapen, avonds geskyped met m’n mama, oma, Jan-Douwe en Angelina, hierna nog naar de activiteitenbegeleiding geweest, m’n armband afgemaakt en een bloem van oragami gemaakt, zie van beide de foto’s bij deze blog.

En nu donderdag, behandelplan bespreking, vandaag had ik een gesprek met de arts en een van de zoco’s. We hebben het gehad over hoe ik er voor sta, wat m’n behandeldoelen zijn en hoe de prognose is. Ik kan mij in m’n behandeldoelen goed vinden en heb echt zoiets van kom maar op en de prognose is 12 weken, het kan langer worden maar de eerste prognose is dus 12 weken.

Vanavond m’n rooster voor volgende week gekregen, ik heb volgende week verschillende GVO’s en verder fitnes en zwemmen en natuurlijk mijn wekelijkse gesprek met de psycholoog en contact met de diëtiste. Dus volgende week een druk rooster, maar ook m’n momenten vrij, ik ben heel benieuwd hoe het gaat.

Morgen een GVO over prednison en ademhalingstechnieken op het programma en zaterdag heb ik me ingeschreven voor het uitje om een rondrit door Davos te maken, neem m’n fototoestel mee, dus hoop wat leuke plaatjes te schieten.

Ik houd jullie op de hoogte.

Tot de volgende blog

Veel liefs vanuit Davos

  • 04 Augustus 2011 - 19:34

    Nanda:

    Hoi Rachel,

    Ben je blog aan het lezen! Geloof dat ik het iets vaker moet doen, want je schrijft best veel:)
    Zie idd dat je lekker crea bezig bent! Mooie armband!

    Groetjes uit het op dit moment erg natte Ermelo..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 33446

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: