een top maandag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu een top maandag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

een top maandag

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

03 Oktober 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Hier alweer een blog van mij.

Zaterdag heerlijk het dorp in geweest en de rest van de zaterdag en zondag lekker niets gedaan en genoten van het weer.

Vandaag was een druk dagje.

Vanochtend om 9 uur moest ik longfunctie blazen evenals de NO-meting.

De NO-meting was 7,8 dus afgerond 8, dit is dus nog steeds een keurige waarde.

Om 10.00 had ik een gesprek met de longarts, ook m'n longfunctie was in orde, verder nog wat zaken door gesproken over hoe het nu gaat en hoe het allemaal verder moet en hoe ik zo goed mogelijk met m'n astma en het hyperventileren wat ontstaat doordat m'n ademhaling ontregelt is om kan gaan en daarin het beste kan handelen. De conclusie van het gesprek is dat ik goed vooruit ga en veel geleerd heb en nog leer en daarmee sterker wordt, zodat het straks als ik weer in Nederland ben het ook allemaal weer beter aan kan en dat het zo goed mogelijk blijft gaan.

Nu net weer wezen fitnessen en ook dit ging lekker, gefietst en dat op een hogere stand en verder de kracht oefeningen en vanaf volgende week ga ik met fitness van de B groep naar de C groep, zodat ik wat meer kan doen en meer verschillende oefeningen, helemaal top en om m'n programma nog een beetje drukker te maken ga ik woensdag mee op de ochtendwandeling om te kijken of dat iets voor me is, de ochtendwandeling, is elke maandag, woensdag en vrijdag ochtend een wandeling van een half uurtje.

Dus al met al een top dag.

Zometeen komt de activiteiten begeleiding hier op de afdeling en ga ik daar nog effe lekker aan de slag.

Nou tot de volgende blog weer.

Veel groetjes vanuit een nog steeds zonnig Davos
Rachel

  • 03 Oktober 2011 - 14:43

    Dianne:

    hey,super rachel,dat ziet er toppie uit!
    we denken aan je en de groetjes van de longgroep!

  • 03 Oktober 2011 - 17:42

    Hillie:

    hoi rachel

    leuk om te lezen dat het beter met je gaat en dat je goede vooruitgang boekt.
    hopelijk gaat het van nu af alleen maar steeds beter.

    groetjes en hopelijk tot gauw hillie

  • 03 Oktober 2011 - 20:27

    Lou Kimpen:

    Dag Rachel,
    Fijn om deze leuke berichten te lezen! Tijd om je te vervelen is er blijkbaar niet en dat is maar goed ook lijkt me.
    We hebben in de CR nu goed hulp van Robbert maar hopen ook weer om je te zien als je terug bent!
    Ik ga ze woensdag je verhaal vertellen en weet zeker dat ik groeten kan overbrengen van iedereen.
    Hou je haaks,

    liefs,

    lou Kimpen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 33426

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: