blij en verdrietig tegelijk - Reisverslag uit Slotervaart, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu blij en verdrietig tegelijk - Reisverslag uit Slotervaart, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

blij en verdrietig tegelijk

Blijf op de hoogte en volg Rachel

20 Augustus 2013 | Nederland, Slotervaart

Lieve allemaal,

Wat vliegt de tijd. De laatste keer dat ik schreef lag ik in het AMC, mocht maandags weer naar huis, helaas werken de nieuwe medicijnen niet.

Maar goed het leven gaat door.

Sinds half april heb ik een vriendje, ben dolgelukkig met hem. Een hechte vriendschap is overgegaan in liefde, hij heeft me zo uit m'n dal van vorig jaar gehaald, super gewoon.

Helaas met m'n gezondheid blijft het kwakkelen en door de liefde kan ik wel veel meer aan, alleen is op dit moment het even op. Lig in het SLVZ ter observatie, omdat het gewoon even niet meer gaat. Maar hoop toch donderdag weg te mogen want dan ga ik mijn lief, mijn Mamsie en haar vriend naar Hij Gelooft In Mij, ongelofelijk veel zin in, dus snel weer opgelapt worden en weer pleite hiero. Kaartje sturen kan via http://www.slotervaartziekenhuis.nl/Kaartjesturen.aspx

Groetjes vanuit een sauna
Rachel