weer back in Nederland - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weer back in Nederland - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weer back in Nederland

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

02 November 2011 | Nederland, Bantega

Lieve allemaal,

Ik ben weer back in Nederland.

Maandag morgen ging de wekker om half 7, want om 8 uur vertrok het busje naar Zurich. Onderweg een stop bij de Mac voor koffie. Maar goed rond 11 uur waren we op de luchthaven van Zurich, koffers in geleverd en vervolgens door de controle, waar ik uitgebreid doorheen mocht omdat mijn schoenen zorgde dat het alarm afging. Maar goed om half 1 vertrok het vliegtuig en was ik na 15 weken weer op weg naar Nederland waar het vliegtuig om 10 voor 2 landen. Om half 3 hadden we onze koffers en kwamen we door de deur naar de aankomsthal, waar mijn mama en oma stonden, wat fijn om ze weer te zien, afscheid van m'n medepatiënten en de begeleiding genomen en toen op naar Friesland, waar ik ook de rest van de familie weer zag.

En nu alweer een paar dagen in NL, wat fijn om weer terug te zijn. Heerlijk een paar dagen bij m'n mama en familie en dan einde van de week weer naar m'n eigen stekkie.

Ik houd jullie op de hoogte van hoe het gaat.

Tot de volgende blog.

Groetjes Rachel

  • 03 November 2011 - 13:57

    Lou Kimpen:

    Lieve Rachel,

    Wat moet dat heerlijk voelen...zeker als je gezondheid ook een flinke oppepper gehad heeft!
    Geniet van de 'gewone' hollandse dingetjes en we gaan elkaar weer spoedig horen of zien,

    groet,

    lou ook namens de CR

  • 07 November 2011 - 08:58

    Leon M:

    Welkom back!

    Hey Rachel, welkom terug in die Niederlande, fijn toch dat je gezondheid een flnke boost heeft gekregen, hopelijk blijft het nu goed met je gaan en iedereen heeft wellis een down moment;)

    Groeten en tot later.

    Leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bantega

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 33456

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: