het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

het aftellen is begonnen

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

22 Oktober 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Alweer een week voorbij. Wat vliegt de tijd.

Vorige week zaterdag inderdaad naar Chur geweest, was erg gezellig. Zondag een rustdag gehouden.

Maandag de hele dag plat gelegen met migraine en daardoor m'n programma niet kunnen volgen. Maar gelukkig was ik dinsdag weer helemaal fit. Dinsdag had ik ook een redelijk rustig programma, 's morgens bij de dokter geweest, deze was zeer tevreden en 's middags gewandeld, de wandeling om de Davoser see stond op het programma, ben er helemaal om heen gelopen, avonds bij de activiteiten begeleiding geweest.

Woensdag begon met de ochtendwandeling, later die ochtend gezwommen en dit keer 40 baantjes. 's middags de ene laatste mindfulnness training en een gesprek met m'n mentor en toen was het alweer donderdag, donderdag morgen voor de laatste keer ontspanningstraining gehad. en 's middags voor het eerst mee met de C-wandeling, het ging top.

Vrijdag wederom de ochtendwandeling al was het wel kou -5, brrrr. maar goed, hierna nog gezwommen dit keer 42 baantjes en 's middags nog 3 kwartier gefitnest, hierna was het wel verdient weekend.

Vanochtend voor het eerst weer beneden gegeten, want dat was stiekem nog een doel van me. Was wel erg vermoeiend, maar goed het is weekend dus kan rustig er aan wennen, verder vanochtend even naar het dorp geweest.
En voor vanmiddag staat er weinig bijzonders op het programma, alhoewel zoals de titel van mijn blog al zegt is het aftellen begonnen, maandag over 1 week stap ik namelijk in het busje naar Zurich om daar weer het vliegtuig naar Nederland te nemen en om te zorgen dat ik niet alles op het laatste moment hoef te doen, ga ik vanmiddag alvast een beginnetje maken met m'n koffers te pakken, want aankomende week, wordt een drukke week met m'n gewone programma en daarnaast alle eindtesten. en dan volgend week, tja.. wat ik dan ga doen nog geen idee, dat ligt aan de uitjes. Maar dan kan ik doen waar ik zin in heb.

En morgen, morgen staat het uitje naar Molstein op de planning, maar er willen te veel mensen mee, dus dat wordt tot morgen ochtend afwachten of ik mee mag.

Nou tot de volgende blog maar weer en dat zal dan een van de laatste hier vanuit Davos zijn.

Groetjes vanuit het mooie witte Davos
Rachel


  • 22 Oktober 2011 - 13:18

    Dianne:

    hey rachel,heel nederland is blij dat je weer bijna terugkomt!!;)
    zet m op de laatste week en een goeie terugreis gewenst en nu vasthouden wat je hebt opgebouwd,dats best pittig!
    liefs dianne

  • 22 Oktober 2011 - 21:23

    Anneke:

    Haa Rachel,

    Wat vliegt de tijd inderdaad snel zeg! Je komt alweer bijna thuis..!!:O het lijkt net alsof je gewoon een weekje op vakantie bent geweest. Wat gaat de tijd snel.
    Hee meiss, veel succes nog de laatste weekje en we zien elkaar sneller dan u denkt..;)

    xxx.

  • 23 Oktober 2011 - 07:04

    Liek En Sebas Drost:

    Hey lieverd,

    Wat goed om te lezen dat het goed met je gaat.

    Verder is het heel toevallig dat wij de zelfde maandag terug vliegen naar Nederland.

    Voor jou is het nu echt aftellen ja. Gelukkig voor ons niet meer :P we hebben je wel heel erg gemist de 21e maar we gaan het een soort van overdoen.

    Verder wensen we je heel veel succes de komende week en zien je hopelijk heeeeeel snel weer in NEDERLAND!!!

    Veel liefs, meneer en mevrouw Drost

  • 25 Oktober 2011 - 18:25

    Monique:

    Ha lieve Rachel, Bijna weer naar huis!!!!!!!!!!! Hoe is het nu met je?
    Koffers al weer beetje gevuld?
    Liefs,
    Monique

  • 26 Oktober 2011 - 09:23

    Leon M:

    Heey Rachel,

    Nog een paar dagen en dan mag je op het vliegtuig stappen en voor je het weet ben je weer op je eigen stekkie in Nederland!

    Hoe zit het eigenlijk met mensen die je hebt leren kennen daar, heb je wel mensen waarvan je zegt, nou die zou ik na de behandeling nog wellis terug (willen) zien?

    Nou härtsliche grussen aus die Niederlande :P

    Leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 33481

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: