Een verjaardag om niet meer te vergeten - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Een verjaardag om niet meer te vergeten - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Een verjaardag om niet meer te vergeten

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

15 Oktober 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Op deze vroege zaterdag morgen weer een blog van mij.

Donderdag ochtend ontspanningstherapie gehad, 's middags stond er een wandeling naar het Dischma dal op het programma, alleen het weer was ons niet gunstig gestemd, want midden in de wandeling begon het te regenen, jammer maar de wandeling werd op een gegeven moment afgebroken. Jammer, want was net lekker aan de wandel.
Maar goed had hierdoor nog energie over om naar de activiteiten begeleiding te gaan. Donderdag avond niet veel gedaan, behalve stil gestaan bij het overlijden van m'n opa, verder vroeg gaan slapen.

Gister morgen liep om 7 uur hier de wekker af. Ik was jarig, 25 jaar, had de afgelopen dagen zoiets gehad van hoe moet ik me jarig voelen, maar dat voelde ik me dus wel.

Hup m'n bed uit, onder de douche, m'n nieuwe feestkleding ssn, medicijnen nemen en toen stond om half 8 de verpleging zingend in m'n kamer met m'n ontbijtblad. Nou toen voelde ik me helemaal jarig :D
Maar jarig of niet het gewone programma ging gewoon door.
Dus na het ontbijt was het tijd voor de ochtendwandeling. Toen ik terug kwam, werd ik van alle kanten gefeliciteerd, jas uit, bak koffie gepakt en op naar de huiskamer waar door m'n medepatiënten voor me gezongen werd. Om half 11 was het tijd voor zwemmen, had vandaag als doel om de 26 baantjes naar 30 te verbeteren, maar het werden er zelfs 32, wauw, super gewoon.

's middags stond er eigenlijk nog fitness op het programma, maar wilde ik nog wat energie over hebben voor avonds heb ik dat afgezegd, zei de gene die daar bij zou zijn, dat is dan mijn verjaardags cadeau, dat je niet hoeft te fitnessen hahahaha.

Nog wel even een gesprek met m'n mentor, daarna even naar de bieb geweest, geskypt met m'n mama en familie en daarna was het etenstijd en omdat ik jarig was mocht een maatje van de jeugd groep voor 1 keer samen met mij eten :D het was erg gezellig, daarna nog even geskypt en naar het verpleegkundig spreekuur geweest om te wegen, deze week 1 kilo aangekomen.

Om 8 uur had ik hier een klein feestje, het was onwijs gezellig en heb van m'n groepsgenoten als cadeau 1 fles reinigingsmelk en 1 fles tonic om m'n gezicht te reinigen van Eucerin gekregen en een armband met oorbellen. Van iemand van de jeugdgroep een eigen gemaakte sleutel hanger, deze heeft nog een speciale naam, maar die ben ik weer vergeten.

Om 9 uur nog telefoon uit Nederland, geskypt, gemsnt en berichtjes gelezen. Om 10 uur ben ik moe maar met een gelukkige glimlach gaan slapen.

Maar goed het was ondanks dat ik m'n verjaardag hier in Davos heb gevierd ver weg van huis en haard, m'n familie en vrienden een verjaardag om niet meer te vergeten. Een bijzondere verjaardag, maar volgend jaar wel weer gewoon thuis :D
ennne lieve papa dit was m'n eerste verjaardag zonder jou, maar in gedachte was je bij me, zal nooit meer vergeten hoe je me op m'n 24ste 's morgens vroeg m'n bed uit belde en voor me zong om me te feliciteren, deze herinnering heeft voor altijd een plekje in mijn hart en ik heb gister het gedaan zoals jij dat zou willen en zoals mama dat in de e-card van donderdag morgen zei.

Echt iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes, kaarten en andere manieren van feliciteren.

Zo en nu is het zaterdag morgen, net ontbeten en me nu klaar maken voor het eerste weekend uitje, een uitje naar Chur, ik heb er zin in en morgen, morgen uitslapen en een wandeling.

Nou tot de volgende blog maar weer.

Veel liefs en groetjes hier vanuit Davos
Rachel

  • 15 Oktober 2011 - 06:36

    Annemari:

    Erg gezellig was het gister ook via de computer nog eens gefeliciteerd meis! Mooi hoe je blogs schrijft super! Zo sleutelhanger heet een knoop haha.

    Groetjes!!

  • 16 Oktober 2011 - 12:58

    Ronald:

    Mooi om te lezen dat je een leuke verjaardag hebt gahad. Halve Sarah is toch een mijlpaal en dan nog helemaal in Davos :)
    Zodra je terug bent ga ik je zeker persoonlijk feliciteren.

    Groetjes, Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 33477

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: