laatste week Davos - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu laatste week Davos - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

laatste week Davos

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

30 Oktober 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Vorige week zondag ben ik mee geweest naar Monstein. Daar lekker gewandeld.

Maandag morgen stond de ochtendwandeling op het programma, hierna het laatste gesprek met de psycholoog. Na het middag eten een gesprek met de voedingscoach, vervolgens fitness en aan het einde van de middag de NO-meting en de longfunctie, dit ging goed, de longfunctie ging goed en m'n NO-waaarde was 11.2, dus dit is nog steeds een keurige waarde.

Dinsdag een aantal vragenlijsten ingevuld en 's middags heerlijk gewandeld en 's avonds naar de activiteiten begeleiding geweest en toen was het alweer woensdag, voor de laatste keer naar het spreekuur van dokter, de ochtendwandeling ging niet door, vervolgens gezwommen, 50 baantjes. 's middags de laatste mindfulnness training, een training waar ik zo veel aan heb gehad, zoveel van heb geleerd, waardoor ik veel rustiger ben geworden en beter om kan gaan met dingen die gebeuren. Ook woensdag avond naar de activiteiten begeleiding geweest.

Donderdag morgen lekker rustig aan gedaan, vervolgens de looptest en deze ging mega goed, toen ik binnen kwam kon ik in 6 minuten 290 meter lopen en nu 700 meter, met veel beter peakflow waardes en saturatie. En ook m'n hartslag herstelde veel beter, dus gewoon top.
's middags de laatste wandeling, nog even genoten van de omgeving.

En toen was het alweer vrijdag, begonnen met de ochtendwandeling, hierna even nog heerlijk rondgedobberd in het zwembad, had geen zin meer. 's middags bij de fitness m'n papieren opgehaald, want heb voor deze laatste keer de fitness geschrapt, had er gewoon geen puf meer voor. Als afsluiting van m'n weekprogramma het eind gesprek met de arts en daar kwam uit dat alle behandelaren erg tevreden waren.

Gister nog even het dorp in geweest en een eindgesprek met m'n mentor gehad onder het genot van een bakkie koffie.

Vandaag naar Guarda geweest, ook daar was het prachtig.

Tja... en nu m'n koffers zijn gepakt. Zomenteen nog eten en dan vroeg slapen, want morgen ochtend om 8 uur vertrek ik naar Zurich, waarna ik rond 14.00 land op Schiphol, na 15 weken zie ik eindelijk mijn moeder en familie weer.

Maar goed zal jullie op de hoogte houden hoe het mij weer in Nederland vergaat.

Nou tot de volgende blog, maar dan weer vanuit Nederland.

De laatste groeten hier vanuit Davos
Rachel