weekend en sneeuw in Davos - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weekend en sneeuw in Davos - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weekend en sneeuw in Davos

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

07 Oktober 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Het is alweer vrijdag en aangezien ik net m'n laatste programma onderdeel heb gehad van deze week is het nu dus officiële weekend.

Maar goed eerst de rest van mijn week.

Dinsdag morgen een gesprek met de psycholoog en 's middags natuurlijk de wandeling. Dinsdag avond zat ik er even helemaal doorheen, maar na een flink potje janken en een goed gesprek ging het een stuk beter.

van dinsdag op woensdag nacht voor het eerst in 1,5/2 weken tijd weer is redelijk geslapen.

Woensdag voor het eerst mee op de ochtendwandeling, dat ging super, was gewoon heerlijk even lekker buiten wandelen.
Hierna met zwemmen wederom 24 baantjes gezwommen, 's middags nog 15 minuten gefietst en weer een sessie van de Mindfullness training.

Donderdag morgen werd ik wakker met migraine, dus ben in bed gebleven, na een pijnstiller en nog wat uurtjes slaap, ben ik rond het middag uur opgestaan zonder hoofdpijn en heb ik heerlijk gedoucht en daarna wat gegeten.
's middag gewoon mee geweest op de wandeling, dit keer in het Sertig dal, een prachtige wandeling, had hem deels al eerder gelopen, maar nu tot de wartelval, met een hoop geklim en geklouter, maar het was het absoluut waard, gewoon prachtig. Helaas had ik m'n camera niet bij me, maar heb met m'n telefoon wel foto's gemaakt, zie hieronder.

Vandaag begon met een van mij favoriete hobby's ehm niet dus, bloed prikken. Hierna zou ik om 9 uur de looptest hebben, maar deze ging niet door. Dus vanochtend verder alleen gezwommen en wederom 24 baantjes, al koste het wel veel moeite.
Nu net PMT gehad en dit ging goed.

En nu dus weekend, ondertussen sneeuwt het hier in Davos, hoop dat het blijft liggen.

Wat ik het weekend ga doen, nog geen idee, ligt aan het weer.

Maar daarover meer in de volgende blog.

Verder natuurlijk ook weer post gehad de afgelopen week en vandaag lag de eerste verjaardags kaart in de bus, precies 1 week voor m'n verjaardag. Tja.. nog 1 weekje dan wordt ik alweer 25, wel vreemd omdat hier te vieren, zo ver weg van de mensen waar ik van houd, maar goed, uberhoud is voor mij deze verjaardag vreemd, vreemd omdat dit m'n eerste verjaardag is, terwijl m'n vader er niet meer is. Maar goed, ik weet dat hij in gedachte bij me is en ik bij hem.

Nou ja, weer vele groetjes hier vanuit Davos en tot de volgende blog.
Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 33486

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: