prednimuisje - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu prednimuisje - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

prednimuisje

Blijf op de hoogte en volg Rachel

06 April 2013 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Lieve allemaal,

Hier weer een blog van mij.

Wederom uit ziekenhuisland.

Bij de MDL-arts was er weinig bijzonders evenals de cardioloog. Wel afgesproken dat ik voor m'n longen in het AMC onder behandeling zou gaan komen.
Zo gezegd zo gedaan, een longarts die me begrijpt een longverpleegkundige die ik altijd kan bellen of mailen. Helemaal super.
Alleen wat niet zo super was, een opname was onvermijdelijk, hij wil me beter instellen op m'n medicijnen, dus zo doende lig ik nu in het AMC, maar het is voor een goed doel, hopelijk hierna minder ziekenhuisopname en minder prednison.

Ondanks dat m'n gezondheid niet om over naar huis te schrijven is, geniet ik volop van het leven.
Doe wekelijks het scholenproject, ga met vrienden op stap en ben met m'n mama vorige week vrijdag naar Il Divo geweest, wat was dat mooi, heb echt genoten.

En zo zijn de eerste 3 maanden van 2013 alweer omgevlogen. Wat gaat de tijd hard, maar goed, we blijven lachen, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Vele groetjes van Rachel het prednimuisje

  • 06 April 2013 - 21:18

    Alex:

    Was weer zeer gezellig onze wereldreis naar amsterdam !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 33413

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: