Once in a Lifetime moment - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Once in a Lifetime moment - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Once in a Lifetime moment

Blijf op de hoogte en volg Rachel

09 Mei 2014 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Hier weer een blog van mij.
Afgelopen weekend waren de ambassadeursdagen van Stichting Opkikker, een jaarlijks terugkomende gebeurtenis voor de ambassadeurs van Stichting Opkikker.

Stichting Opkikker verzorgt voor landurig zieke kinderen van 0 t/m 17 jaar en de rest van het gezin een dag om nooit te vergeten, zelf heb ik deze dag alweer bij a 14 jaar terug mogen beleven. Kinderen die een verwendag hebben gehad worden later gevraagd om ambassadeur van de Stichting te worden, als ambassadeur probeer je meer bekendheid aan de Stichting te geven, te helpen met acties enz.

Maar goed ik ben afgelopen zaterdag 3 mei dus naar de ambassadeursdag geweest. Een fantastische dag, met veel gezelligheid, echt een dag om weer even van op te kikkeren. Dit jaar was er ook een speciaal moment, het Once in a Lifetime moment. Om 15:00 moesten ik en nog meer ambassadeurs naar een bepaalde plek komen en daar werd toen een filmpje getoond, over wat de opkikker doet en hoe belangrijk de ambassadeurs zijn en dat Stichting Opkikker ons daar voor wilde bedanken, iedere ambassadeur kreeg een heuse onderscheiding, echt niet te beschrijven, wat bijzonder, moest wel een traantje wegpinken, want ik vind het gewoon, om voor zo'n prachtige Stichting te helpen waar ik kan. Ik kreeg mijn medaille opgespeld van Ruud Sliphorst directeur van de stichting. Echt waar zo bijzonder. Zo trots, echt waar ik was perplext. Daarna om 17:00 de optocht door het park, waar ook Piet Paulusma en Edwin en natuurlijk de opkikkermarscotte in mee reden, daarna de opnames van Piets weer en een optreden van Edwin en toen was de dag ten einde.

Ik was echt helemaal gesloopt en ik betaal er nu nog steeds de rekening voor, maar het was het echt dubbel en dwars waard.

En nog steeds geld "Na veel vervelende dagen, duren de leuke nog steeds iets langer." Stichting Opkikker BEDANKT.

Zo en dit was weer en blog, hieronder nog wat foto's en een link naar de uitzending van Piets Weer.

Heel veel liefs Rachel

http://www.pietsweer.nl/2014/default-1784/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 33448

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: