Weer is een blog - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Weer is een blog - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Weer is een blog

Blijf op de hoogte en volg Rachel

30 Maart 2014 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Het is al weer een tijd terug dat ik wat heb geschreven.
Ondertussen is het 2014 en is net de zomertijd in gegaan.

Wat vliegt de tijd toch snel.
De afgelopen jaren trekken aan me voorbij.
Wat is er een hoop veranderd.
Misschien raar om te zeggen, maar ik ben echt volwassen geworden.

Volwassen wat is dat eigenlijk?

Ik heb rust gevonden in mijn leven.
Leer voor mezelf op te komen.
En ondanks dat ik slechte periodes heb met mijn gezondheid, sta ik midden in het leven.

Afscheid,

afscheid neem je niet alleen als iemand dood gaat, maar je kan ook afscheid moeten nemen als mensen om je heen een andere weg in slaan of jou weg niet accepteren.
Gelukkig heb ik Robbert, mijn lief, mijn rots in de branding, mijn wederhelft.
En ook een aantal lieve vrienden.
Ja, in de afgelopen 3/4 jaar heb ik echt m’n vrienden leren kenen.
Vrienden waarmee ik kan lachen maar ook mee kan huilen.

Werk,

Een echte betaalde baan heb ik niet, maar met alle dingen die ik doe voel ik me ontzettend gelukkig, heb echt het gevoel dat ik mijn bijdrage lever aan de maatschappij.

Dan zullen velen van jullie je afvragen hoe het met mijn gezondheid gaat.
Ik blijf kwakkelen, heb goede dagen, heb slechte dagen.
Dagen van pijn, benauwdheid en ontzettend moe zijn, maar ik laat me niet kisten.
Ondanks alles ben ik gelukkig.

Zo dit was weer is een blog.
Veel liefs Rachel

  • 01 April 2014 - 09:21

    Lou Kimpen:

    Beste Rachel,

    Je zegt in je blog nog veel meer dan je schrijft!!
    Dat je krachtiger bent geworden en een stap gemaakt heb in je verwerking van de moeilijke zaken die het voorbije jaar in je leven waren.

    ik hoop dat je zo verder je leven uit bouwt en dit je ook rust geeft!

    Liefs,

    lou Kimpen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 33419

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: