De laatste dagen NL - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu De laatste dagen NL - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

De laatste dagen NL

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

08 November 2022 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Na m’n succesvolle revalidatie vorig jaar, ging het in Nederland steeds weer slechter en nu vertrek ik 14 november wederom naar het NAD (Nederlands Astmacentrum Davos) om daar te revalideren.

Waarom Davos:
Omdat we hopen dat ik in Davos m’n prednison kan afbouwen en weer conditie en spierkracht kan opbouwen. En waarom dan in Zwitserland en niet in Nederland, omdat in Zwitserland er een zogenoemde prikkelarme omgeving is. Geen huisstofmijt, schonere lucht en nog wel meer. De kliniek ligt op 1686 meter hoogte.

Het voelt nog steeds onwerkelijk, maar ben enorm dankbaar.

Het is nu de laatste dingen regelen en aftellen, maar via deze blog wil ik iedereen die dat wil op de hoogte houden.

Tot de volgende blog.

Liefs Rachel


  • 08 November 2022 - 23:17

    Suus:

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen lieverd. Ik kijk met jou mee uit naar je revalidatie. Ik hoop zo dat je je roze monster kunt verslaan en hier weer met een frisse start kunt beginnen wanneer je terug komt. Dikke knuffel en heel veel succes! [e-1f970][e-1f618]


  • 08 November 2022 - 23:48

    Astrid De Jonge :

    Heel veel succes Rachel,en hopelijk kan je dat roze monster daar laten.

    Groetjes en zet hem op.

    Dikke knuffel , Astrid de Jonge


  • 09 November 2022 - 09:16

    Bea:

    We spraken elkaar van de week. Mooi dat dit weer kan. Succes hoor!


  • 09 November 2022 - 10:37

    Jannie Griffioen:

    Ha Rachel.

    Zo fijn voor e dat dit nog een keer kan. Ik wens je een heel goede tijd toe en dat e daar weer sterker mag worden. Veel liefs


  • 13 November 2022 - 18:54

    Sonja Nijland:

    Ik wens je heel veel succes en ga je zekers volgen veel liefs en een dikke knuffel van sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 33459

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: