de eerste dag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

20 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Zo de eerste dag zit erop.

Wat een drukke dag, ben helemaal gesloopt.

Vandaag dus zoals ik vanochtend al schreef een gesprek met de longarts gehad en longfunctie verder dan nog een ECG, Longfoto, intake met de fysio gehad en dan ook nog de weg leren.

Maar ik ben trots op mezelf want kan de weg naar het restaurant, naar gebouw M, de cafetaria, de receptie en m'n brievenbus al zelf vinden.

Bij dit verslag foto's van m'n uitzicht uit m'n kamer en m'n kamer.

Tot de volgende blog.

Groetjes Rachel

  • 20 Juli 2011 - 16:51

    Evelien :

    Hoi Rachel,

    Ik hoop dat deze reactie nu aankomt. Heel veel groetjes van hier.


  • 20 Juli 2011 - 17:20

    Joyce Van Hamersveld:

    Mooi uitzicht, super mooie omgeving daar!

  • 20 Juli 2011 - 18:36

    Liek En Sebas:

    Lieve Rachel,

    Aller eerst: Wow wat een uitzicht!

    Het lijkt wel een Vakantiekaart.

    Ik hoop dat je het wel een beetje naar je zin hebt.

    We denken aan je!

    Liefs, Liek en Sebas

  • 20 Juli 2011 - 19:38

    Monique:

    lieve Rachel,
    ik geloof dat je je draai daar zeker gaat vinden! Nu is het vast even afzien met wennen, alle intake-gedoe, onderzoeken ed...en dat alles na de reis er naar toe.. ik zou ook bekaf zijn..
    Geniet alsjeblieft van het uitzicht meis... wat is het daar mooi! En je kamer ziet er ook prettig uit.. wel je appeltje en peertje opeten he? Hi hi..
    liefs,
    Monique

  • 21 Juli 2011 - 13:59

    Sonja :

    Hallo Rachel

    Ik ben meer een mee lezer op het longforum dan een schrijver) we kennen elkaar niet, maar ik wil je toch wel een fijne tijd en beterschap toewensen daar in Davos.
    Je uitzicht is zeker schitterend!

    Knap goed op, zodat je straks terug in Nederland weer meer dingen kan gaan doen en je veel beter voelt!

    Groetjes
    Sonja

  • 21 Juli 2011 - 14:38

    Eric,chella:

    hoi meis leuke foto's we hopen dat je je eigen heel snel beter voelt daar.

    groetjes uit lelystad
    knuffels van ons
    Eric,chella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 33454

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: