de eerste dag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

20 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Zo de eerste dag zit erop.

Wat een drukke dag, ben helemaal gesloopt.

Vandaag dus zoals ik vanochtend al schreef een gesprek met de longarts gehad en longfunctie verder dan nog een ECG, Longfoto, intake met de fysio gehad en dan ook nog de weg leren.

Maar ik ben trots op mezelf want kan de weg naar het restaurant, naar gebouw M, de cafetaria, de receptie en m'n brievenbus al zelf vinden.

Bij dit verslag foto's van m'n uitzicht uit m'n kamer en m'n kamer.

Tot de volgende blog.

Groetjes Rachel

• 20 Juli 2011 - 16:51

Evelien :

Hoi Rachel,

Ik hoop dat deze reactie nu aankomt. Heel veel groetjes van hier.

• 20 Juli 2011 - 17:20

Joyce Van Hamersveld:

Mooi uitzicht, super mooie omgeving daar!

• 20 Juli 2011 - 18:36

Liek En Sebas:

Lieve Rachel,

Aller eerst: Wow wat een uitzicht!

Het lijkt wel een Vakantiekaart.

Ik hoop dat je het wel een beetje naar je zin hebt.

We denken aan je!

Liefs, Liek en Sebas

• 20 Juli 2011 - 19:38

Monique:

lieve Rachel,
    ik geloof dat je je draai daar zeker gaat vinden! Nu is het vast even afzien met wennen, alle intake-gedoe, onderzoeken ed...en dat alles na de reis er naar toe.. ik zou ook bekaf zijn..
    Geniet alsjeblieft van het uitzicht meis... wat is het daar mooi! En je kamer ziet er ook prettig uit.. wel je appeltje en peertje opeten he? Hi hi..
    liefs,
    Monique

• 21 Juli 2011 - 13:59

Sonja :

Hallo Rachel

Ik ben meer een mee lezer op het longforum dan een schrijver) we kennen elkaar niet, maar ik wil je toch wel een fijne tijd en beterschap toewensen daar in Davos.
    Je uitzicht is zeker schitterend!

Knap goed op, zodat je straks terug in Nederland weer meer dingen kan gaan doen en je veel beter voelt!

Groetjes
    Sonja

• 21 Juli 2011 - 14:38

Eric,chella:

hoi meis leuke foto's we hopen dat je je eigen heel snel beter voelt daar.

groetjes uit lelystad
    knuffels van ons