aangekomen in Davos - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu aangekomen in Davos - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

aangekomen in Davos

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

20 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Hallo allemaal,

Zo daar ben ik dan in Davos.

Weet niet zo goed wat ik moet schrijven.

Gister was een lange, zware, vermoeiende en emotionele dag, hier onder in het kort wat er allemaal gebeurt is.

Rond half 1 moesten we verzamelen, samen met 3 medepatiënten en 2 begeleiders zou ik vertrekken. Toen we compleet waren moesten de koffers ingecheckt worden, daarna hadden we tot ik geloof kwart voor 2 om nog even samen te zijn met familie die meegekomen was, maar daarna was het toch echt tijd om afscheid te nemen, had het er behoorlijk moeilijk mee, maar goed het is voor een goed doel, dus tranen gedroogd en gewoon gaan. Op naar de controles en dan het vliegtuig in, met een kwartier vertraging gingen we op weg.
De vliegreis zelf viel me mee, vloog voor het eerst en had behoorlijk de zenuwen, maar het ging goed en had eigenlijk zoiets van is dit nou vliegen.

Nadat we in Zurich geland waren zijn we met een busje van het NAD naar Davos gebracht, hier waren we rond half 8 avonds.

Op de kamer stond een broodmaaltijd klaar, de longarts is langs geweest, evenals de zorgcoördinator, even een korte rondleiding over de afdeling, koffer uitpakken en natuurlijk even contact met het thuisfront gehad.

Om 22.00 lag ik dood moe in mijn bed, maar slapen lukte niet en nu is het woensdagmorgen en zit ik hier op mijn kamer met m'n ontbijtje en koffie met warme melk, hmmmmm jammie.

Zometeen allerlei intakes en dergelijke, zo ziet de hele week er uit en ik begin vandaag met een bezoekje aan de longarts en daarna een van mijn oh zo favoriete bezigheden (niet dus) een longfunctie.

Ik houd jullie op de hoogte.

Een groet vanuit een regenachtig Davos.
Rachel

• 20 Juli 2011 - 10:03

Ronald:

Mooi dat je goed bent aangekomen. Altijd heel gedoe om ergens te komen. Vliegen viel me ook altijd wel mee, alleen helemaal naar de US duurde wat lang :)
    Wordt dus nog wel ff een intensief weekje voor je. Ben wel benieuwd wat voor plan da campagne ze voor je maken, hoop dat het aanslaat. Dan eten we binnen no-time samen weer eens een bak zeebanket leeg onder het genot van een aflevering Blauw Blauw :P

Veel succes, Ronald

• 20 Juli 2011 - 14:15

Joyce Van Hamersveld:

Hoi Rachel! Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen in Davos! Zal wel heel apart zijn daar allemaal! Denk aan je! Long functie is ook zwaar heb dat ook moeten doen, maar voor jouw is dat helemaal een zware opgave! Hopen dat je snel beter wordt meis!

• 20 Juli 2011 - 21:37

Erik:

Hallo meid
    Goed om te horen dat je veilig en wel in davos bent aangekomen.
    Ik heb de site ook doorgegeven aan marloes die wou je ook volgen daar in der schweiz