Wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Wat vliegt de tijd

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

18 Juli 2011 | Nederland, Bantega

Hallo allemaal,

Hier nog een laatste berichtje uit Nederland.

Wat zijn de afgelopen 2,5 week omgevlogen.

M'n koffers zijn gepakt. Dus ik ben er klaar voor, want morgen zover, ik vertrek naar Davos.

De afgelopen weken niet veel gedaan, gewoon heerlijk bij m'n moeder en familie geweest, nog een dagje met vrienden naar het Dolfinarium geweest en verder me gewoon voorbereid op het vertrek.

Ben ondertussen toch wel benieuwd hoe het er daar uit ziet en hoe alles gaat enzo.

Morgen ga ik het allemaal zien en merken.

En zodra het gaat zal ik een blog schrijven over hoe het daar is.

Groetjes en tot de volgende blog.
Rachel

  • 18 Juli 2011 - 17:02

    Ronald:

    Veel succes en zoek maar een flinke steward uit die je koffer gaat dragen :)
    O ja, vergeet je laptop accu niet op te laden voor je in het vliegtuig gaat ;) je weet nooit bij die controlles.

  • 18 Juli 2011 - 19:13

    Monique:

    Lieve Rachel,
    wat leuk joh dit reisverslag.. een goeie nacht en een hele goed reis en ik ben heel benieuwd wat je eerste indrukken zullen zijn!! Zet 'm op he meid!
    Tot snel en liefs,
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bantega

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 33538

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: