de tweede dag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu de tweede dag - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

de tweede dag

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

21 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Hallo allemaal,

Zo de tweede dag zit erop.

Wat een dag.

Vanochtend me verslapen, dat had ik weer, maar was nog op tijd voor het bloedprikken, gelukkig.

Na het ontbijt, eerst de dokter op bezoek gehad, daarna een vragenlijst ingevuld en toen zat het ochtend programma er alweer op.

Tijdens het middag eten, was voor mij de koek even op, was helemaal gesloopt, dus ben naar m'n kamer gegaan en heb de rest van de middag in mijn bed doorgebracht en veel geslapen.

Voelde me tegen de avond gelukkig weer ietsje beter en heb dus wel gewoon in de eetzaal gegeten. Nu heel even online en dan zomenteen lekker douche en dan ga ik weer mijn bed in en dan hoop ik morgen weer me wat fitter te voelen en de diverse onderdelen te kunnen volgen.

Dan nog even wat leuks, al heb ik er niet van kunnen genieten, maar het zonnetje scheen vandaag.

Ik houd jullie op de hoogte en tot de volgende blog.

Groetjes Rachel

  • 21 Juli 2011 - 17:30

    Richard:

    Hey Rachel,
    Moeten we soms een wekker achter je aan sturen naar Zwitserland?:P

  • 21 Juli 2011 - 17:35

    Rachel Schelleman:

    @Richard Nee hoor moet de wekker die ik bij me heb gewoon harder zetten :D

  • 21 Juli 2011 - 17:49

    Richard:

    Je kan natuurlijk ook een trilwekker nemen:P Dan tril je je bed uit:P *plof*

  • 22 Juli 2011 - 11:41

    Joyce Van Hamersveld:

    Hmm wat lees ik nou weer mevrouw Schelleman! U presteert het ook al om in Zwitserland een uiltje te knappen! Hahaha! Moeten ze je aan een flink koffie infuus hangen daarzo! @richard Nee man met zo'n trilwekker rammel je heel Davos wakker!

  • 22 Juli 2011 - 16:00

    Rachel Schelleman:

    @joyce Ja, ook hier in Zwitserland knap ik uiltjes en nee een trilwekker is niet handig, is zomenteen de hele afdeling wakker, hahahaha

  • 23 Juli 2011 - 07:00

    Annemarieke:

    ha rachel.
    wat een uitzicht..... ik zit met de laptop op schoot naast het zwembad van de camping ( dasar is de hotspot) met uitzicht op iets minder hoge bergen maar wel in de zon en die is bij zou ver te zoeken volgens mij....
    sterkte met je programma.
    groten uit zuid frankrijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 33450

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: