weekend - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weekend

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

23 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties. Probeer ook wel op reacties te reageren, maar dit lukt niet altijd.
Maar ik lees ze zeker allemaal en alle reacties doen me goed. Fijn te weten dat er zoveel mensen in Nederland met me meeleven.

Ondertussen is dag 4 in Davos aangebroken en daarmee het eerste weekend.
In het weekend ben je over het algemeen vrij, dus tijd om uit te rusten en in dit geval ook bij te komen van alle nieuwe indrukken.

Gister was voor mij niet een hele goede dag, ik was nog steeds niet erg fit.
Maar gelukkig stond er gister niet veel op het programma, een gesprek met de psycholoog, een intro van de longarts, de 6 minuten loop test en de intake met m'n zoco.
De 6 minuten loop test vond ik erg zwaar en had het na afloop behoorlijk benauwd en raakte ook de controle over m'n ademhaling kwijt waardoor ik ging hyperventileren, maar dit werd goed opgevangen en met hulp van instructie hoe ik moest ademhalen, kreeg ik het zelf weer onder controle.
Hierna de rest van de middag rustig op bed gelegen en een boek geluisterd. Avonds heb ik op m'n kamer gegeten en ook de rest van de avond ben ik op m'n kamer gebleven en heb ik gewoon toegegeven aan het feit dat ik me niet lekker voelde.
Dit is voor mij iets nieuws, kunnen en mogen toegeven aan het ziek zijn en al vind ik dit erg moeilijk, is dit wel iets wat ik zal moeten leren, wil ik weer kunnen gaan opbouwen.

Maar goed, nu vandaag een nieuwe dag, een dag waarop ik me ietsje beter voel dan gister. En vandaag stond er iets leuks op het programma, vandaag was er samen met de andere die net nieuw zijn aangekomen een uitje naar het dorp gepland, samen met de zoco, mochten we vandaag een uurtje naar het dorp, om wat van de omgeving te zien en even een kleine boodschap te doen.

Was hierna flink gesloopt, gelukkig heb ik vandaag verder niet echt iets op het programma staan, heb alleen net het intake gesprek met de verpleging gehad, maar nu ben ik de rest van het weekend vrij, heerlijk. Want maandag is het weer een drukke dag, met veel nieuwe dingen.

Helaas is het weer hier niet al te best en is het vooral vandaag slecht weer, met veel mist.

Ik heb nog foto's van mijn uitzicht toen de zon scheen en die zal ik er vandeweek nog is plaatsen.

Tot de volgende blog

Veel liefs en de groeten vanuit Davos.
Rachel

  • 23 Juli 2011 - 22:48

    Erik:

    hallo rachel

    Na slechte dagen volgen er weer goede dagen.
    Dus geef maar eens lekker toe als je een offday hebt, ook dat hoort erbij.
    En geniet dan maar weer volop van de goede dagen.

    Hou je taai

    groetjes

    erik en daphne

  • 24 Juli 2011 - 13:11

    Daphne:

    me vader had al een reactie gegeven namens ons, maar hier nog een korte reactie van mij .
    als je met me wilt praten kan dat altijd he, ik ben er voor je en hoop dat davos je zeker helpt.
    natuurlijk steunt me vader je ook.

    liefs Daphne. en Erik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 33502

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: