voor het eerst post - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu voor het eerst post - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

voor het eerst post

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

25 Juli 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Het is alweer maandag, wat was vandaag was een vreemde dag. Het zou volgens mijn rooster of het een drukke dag zou worden, maar verschillende dingen vielen uit en liepen anders dan gepland.

Vandaag had ik onder andere contact met de diëtiste in Nederland en doordat ik hier weer slecht eet, is er om te zorgen dat ik niet ga afvallen, is er weer bijvoeding toegevoegd aan mijn eten.

Bij de longarts was weinig bijzonders, omdat ik donderdag m'n behandelplan bespreking heb. Dus dan hoor ik hoe de behandeling er ongeveer uit gaat zien en hoe verder enzo.

Verder was vandaag wederom erg confronterend. Er zijn meerdere dingen wat me met m'n neus flink op de feiten drukt, onder andere wordt ik hier behoorlijk geconfronteerd met m'n grenzen, grenzen waar ik in Nederland behoorlijk over heen ben gegaan, grenzen waarvan ik niet weet waar ze precies liggen en hoe ik er mee moet omgaan.
Heb het hier erg moeilijk mee, maar wordt hier goed opgevangen en begeleid zodat ik hier beter mee kan leren omgaan.

En vandaag had ik ook m'n eerste kaartje per post ontvangen, wat is dat fijn even een kaartje/berichtje per post uit Nederland.
Dus ik hoop nog op heel veel post, het adres is:

Rachel Schelleman
afdeling B6-7
p/a Nederlands Astmacentrum Davos
postfach 192
7260 Davos Dorf
Zwitserland

Net info uurtje van de zoco gehad. Nu nog even skypen en dan is het tijd om te slapen en een ding weet ik zeker dat doe ik vannacht als een blok, want omdat ik erg slecht slaap, krijg ik vannacht een slaappil ter ondersteuning, heerlijk weer een nacht goed slapen, hoop dat ik daardoor morgen me weer wat beter voel en het een beetje beter aan kan.

Ik houd jullie op de hoogte.

Tot de volgende blog.

Groetjes Rachel

  • 25 Juli 2011 - 19:38

    Evelien :

    Lieve Rachel,

    ik denk aan je hier in het koude nu nog natte Nerdeland.


  • 28 Juli 2011 - 21:43

    Dianne:

    hey rachel,wat ben jij creatief!echt heel leuk!
    een liefdevolle groet uit ermelo en zet m op!wij van de longgroep denken aan je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 33499

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: