de eerste week met trainen voorbij - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu de eerste week met trainen voorbij - Reisverslag uit Davos Dorf, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

de eerste week met trainen voorbij

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

06 Augustus 2011 | Zwitserland, Davos Dorf

Lieve allemaal,

Zoals ik op de vorige blog al schreef zou ik maandag avond naar het vuurwerk gaan kijken.

Het was prachtig en vanaf het balkon bij de ziekenboeg konden we het zien.

Na het vuurwerk was het tijd om te gaan slapen.

Dinsdag heerlijk genoten van mijn roostervrije dag, lekker op het balkon gezeten en 's middags naar de activiteiten begeleiding geweest.

Woensdag was het weer tijd om aan de bak te gaan. Ook woensdag begon met een GVO, dit keer vanuit het psychologisch vlak, met als onderwerp draagkracht en draaglast. Ik vond dit een interessant GVO, waarin ik dingen heb geleerd over hoe belangrijk het is dat draagkracht en draaglast in evenwicht is.
Na het GVO was het tijd om m'n zwemspullen te pakken en op weg te gaan naar het zwembad, het zwemmen was heerlijk.

Na het zwemmen en eten was er tijd om even rustig te gaan liggen voordat ik weer naar de fitnes moest.

Met de fitnes 10 minuten gefietst en wederom weer krachtoefeningen.

's middags stond er ook nog een bezoekje aan de longarts op het programma, dit bezoek bracht mij minder medicijnen, een deel van m'n vernevel medicijnen is nu naar zo nodig gezet.
Na het bezoek aan de longarts had ik ook nog een gesprek met de psycholoog, na dit gesprek zat mijn dag erop.

Na deze lange vermoeiende dag was ik avonds helemaal gesloopt.

Donderdag had ik wederom een roostervrije dag, die ik heb gebruikt om bij te komen van de vermoeiende dag, die ik ervoor had gehad.

Vrijdag was het gelukkig een iets minder drukke dag dan de woensdag.

Vrijdag had ik weer een GVO, dit keer weer over astma, als vervolg op het GVO van maandags.
Na het GVO was het weer zwemtijd.

's middags even geslapen en daarna had ik weer fysiotherapie, de fysiotherapeut heeft samen met mij gekeken of ik vanaf volgende week mee kan op de wandelingen en ja ze willen het gaan proberen. Dus vanaf volgende week ga ik mee op de wandelingen van de B groep. De rest van de vrijdagmiddag had ik rustig vrij.

Vrijdag avond was er hier BINGO, het was erg gezellig en we hebben ons rot gelachen.

Ondertussen is het zaterdag, vandaag ben ik mee geweest met het uitje naar het dorp, heb daar even winkels gekeken en wat hobby spullen gekocht.

Vanavond ga ik lekker niets doen en dan morgen gaan we de zoco inmaken met kegelen, die heeft ons uitgedaagd en wij zijn die uitdaging graag aangegaan.
hahahahaha, dus kom maar op. zal jullie laten weten hoe dit is afgelopen.

Ook heb ik deze week weer verschillende kaartjes ontvangen, erg bedankt, het is fijn om post uit Nederland te ontvangen

Bij deze blog ook een foto van mijn fimoklei dolfijn.

Tot de volgende blog.

Groetjes Rachel


  • 07 Augustus 2011 - 15:52

    Anique:

    mooii gemaakt!

  • 09 Augustus 2011 - 18:50

    Erik:

    Hoi meid ik heb je verslag weer gelezen en ik vind je flipper mooi hahaha

    groetjes

  • 11 Augustus 2011 - 07:28

    Joyce:

    Hoi Rachel!

    Nou ik ben weer terug uit Berlijn en probeer de schade in te halen op social media en blogs! Vandaag ben ik alweer 32 geworden, raar he dat gaat hard! Zaterdag geef ik mijn feest en zal aan je denken. Leuke dolfijn heb je gemaakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Davos Dorf

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 33453

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: