wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

wat vliegt de tijd

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

16 December 2011 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Wat vliegt de tijd ik ben alweer ruim 6 weken thuis, wat zeg ik ben maandag alweer 7 weken thuis.

Maar goed in mijn vorige blog schreef ik dat het me zwaar viel om weer thuis te zijn en dat ik de griep te pakken had.

Helaas ben ik nog steeds niet over de griep heen en blijf ik door kwakkelen.
Ondertussen heb ik in totaal 2 antibiotica kuren gehad en vernevel ik weer dagelijks.
Tja... dit is nou niet helemaal hoe ik me mijn thuiskomst en de eerste periode thuis had voorgesteld.

Voornamelijk weer op bed liggen, veel rust nodig hebben, weer flink benauwd en weinig kunnen. Heb weer weinig energie, loop dagelijks tegen m'n grenzen aan, moet veel uit handen geven, want anders red ik het helemaal niet en dit is niet makkelijk. Het is hard om te beseffen dat je weinig kan, maar ik weet ook dat als ik het wel allemaal zou doen ik me nog veel slechter zal voelen.

Maar goed, probeer maar te hopen dat er betere tijden aankomen, al vind ik dat heel moeilijk.

Blijf jullie op de hoogte houden.

Groetjes Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 33531

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: