wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

wat vliegt de tijd

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

16 December 2011 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Wat vliegt de tijd ik ben alweer ruim 6 weken thuis, wat zeg ik ben maandag alweer 7 weken thuis.

Maar goed in mijn vorige blog schreef ik dat het me zwaar viel om weer thuis te zijn en dat ik de griep te pakken had.

Helaas ben ik nog steeds niet over de griep heen en blijf ik door kwakkelen.
Ondertussen heb ik in totaal 2 antibiotica kuren gehad en vernevel ik weer dagelijks.
Tja... dit is nou niet helemaal hoe ik me mijn thuiskomst en de eerste periode thuis had voorgesteld.

Voornamelijk weer op bed liggen, veel rust nodig hebben, weer flink benauwd en weinig kunnen. Heb weer weinig energie, loop dagelijks tegen m'n grenzen aan, moet veel uit handen geven, want anders red ik het helemaal niet en dit is niet makkelijk. Het is hard om te beseffen dat je weinig kan, maar ik weet ook dat als ik het wel allemaal zou doen ik me nog veel slechter zal voelen.

Maar goed, probeer maar te hopen dat er betere tijden aankomen, al vind ik dat heel moeilijk.

Blijf jullie op de hoogte houden.

Groetjes Rachel