Ziekenhuis - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Ziekenhuis - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis

Door: Rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

26 Januari 2012 | Nederland, Harderwijk

Lieve allemaal,

Het is alweer een ruime maand terug dat ik geblogd heb, maar dat betekent niet dat ik niks beleefd heb.

Onder andere ben ik op 2de kerstdag naar het Dolfinarium geweest, heb daar ook Frans Bauer ontmoet, was een fantastisch gezellige dag samen met 2 maatjes van me.

Heb ook een heel mooi kerstcadeau gehad, ik ga verhuizen, ik krijg m'n eigen appartement, heb enorm veel zin in deze verhuizing.

Maar goed eerst moet ik weer opknappen, want het is weer mis. Afgelopen dinsdag avond kreeg ik het opeens erg benauwd, kreeg het zelf niet onder controle, dus samen met de begeleiding van de groep naar de Huisartsenpost, daar werd ik doorgestuurd naar de SEH (spoed eisende hulp) gelukkig zit dat naast elkaar, op de SEH weer het hele circus op m'n dak gehad van bloed prikken, tot een longfoto en of het feest nog niet compleet was ook bloedgas afname, aauuuuwww. Maar goed ik moest dus blijven, infuus gekregen en daar doorheen Prednison, vervolgens een tabletje om rustiger te worden en vernevelen, hierna voelde ik me weer iets beter en kon ik tenminste weer ademhalen. Gezien het druk was in het ziekenhuis belande ik op de afdeling Chirugie. Vandaag alsnog overgeplaatst naar de long afdeling.
Dus tja... zo lig ik 12 weken na thuiskomst weer in het ziekenhuis aan de prednison en ongeveer om de 2 à 3 uur vernevelen. Hopelijk knap ik snel weer op, maar lig hier zeker nog tot na het weekend.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Rachel


  • 26 Januari 2012 - 16:11

    Lou Kimpen:

    Lieve Rachel,

    Dit moet balen zijn!! Toch is je overgeven aan de therapie en rust inbouwen weer wat moet gebeuren.
    We hoorden het natuurlijk op de CR wen waren erg geschrokken dat het weer zo heftig was.
    Sterkte en tot snel,

    Lou namens alle leden zeer zeker!!

  • 26 Januari 2012 - 17:45

    Bob Voorn:

    Rachel.

    Veel sterkte de komende dagen

    Bob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 33524

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: