wederom in het ziekenhuis - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu wederom in het ziekenhuis - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

wederom in het ziekenhuis

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

13 Februari 2012 | Nederland, Harderwijk

Lieve allemaal,

Ondertussen is het 2,5 week nadat ik m'n vorige blog heb gepost. Dus ik dacht laat ik maar weer is wat schrijven.

Na 7 dagen prednison via het infuus mocht ik over op tabletten en naar huis. Aan de ene kant heerlijk weer naar m'n eigen bedje, maar aan de andere kant voelde ik me nog niet echt veel beter, dus tja... het voelde erg dubbel, maar goed donderdag 2 februari mocht ik dus naar huis. Weer heerlijk in m'n eigen bedje.

Maar lang was dit me niet gegund. Want in de nacht van vorige week woensdag op donderdag kreeg ik het wederom erg benauwd. Eerst verneveld maar bleef het benauwd houden, dus daarom contact opgenomen met de huisartsenpost, die hebben de huisarts langs gestuurd, die kon niet veel voor me doen, dus moest ik weer naar het ziekenhuis, dit keer met de ambulance. Op de SEH wederom het hele circus van bloedprikken, bloedgasafname, een ECG en een longfoto. Na meerdere keren verneveld te hebben, zuurstof en prednison via het infuus kreeg ik het een beetje minder benauwd. En natuurlijk moest ik weer opgenomen worden.
Dus zo doende was ik na 6,5 dag thuis geweest te zijn weer terug in het ziekenhuis, waar ik nu dus nog steeds lig, krijg wederom prednison via het infuus, hoest m'n longen zo ongeveer uit m'n lijf en voel me doodmoe.

Het is nu gewoon afwachten tot de prednison gaat aan slaan en ik ga opknappen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 33523

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: