grrrr... ziekenhuisland - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu grrrr... ziekenhuisland - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

grrrr... ziekenhuisland

Blijf op de hoogte en volg Rachel

24 Februari 2013 | Nederland, Harderwijk

Lieve allemaal,

Het is een maand terug dat ik een blog schreef, toen gewoon heerlijk vanuit m'n eigen stekkie, deze blog schrijf ik vanuit ziekenhuisland.

Vorige week zaterdagavond flinke astma aanval, maar dat werd door de HAP thuis opgelost, ik blij.
Maar zondagavond ging het wederom mis, nu een ambulance en dat werd een enkeltje ziekenhuis. Op de SEH het hele circus van bloedprikken, bloedgas, ECG, foto en vernevelen, vernevelen en ja nog is vernevelen.
nu alweer een week hier.
Verlang naar huis, knap niet echt op, maar heb zoiets we gaan er tegen aan en zien wel waar het schip strand.
Haal veel steun uit het contact met lotgenoten op het forum waar ik op zit.

Volgende week 4 en 5 maart allerlei onderzoeken voor m'n maag en m'n hart, mits ik weer thuis ben, het zijn spannende tijden, maar ik blijf lachen en hoop snel weer rond te hollen en m'n dagelijks leven weer op te pakken.

Een kaartje sturen kan via http://www.stjansdal.nl/bezoekers/e-cards
Afdeling 1 oost, kamer 112

Liefs Rachel