grrrr... ziekenhuisland - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu grrrr... ziekenhuisland - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

grrrr... ziekenhuisland

Blijf op de hoogte en volg Rachel

24 Februari 2013 | Nederland, Harderwijk

Lieve allemaal,

Het is een maand terug dat ik een blog schreef, toen gewoon heerlijk vanuit m'n eigen stekkie, deze blog schrijf ik vanuit ziekenhuisland.

Vorige week zaterdagavond flinke astma aanval, maar dat werd door de HAP thuis opgelost, ik blij.
Maar zondagavond ging het wederom mis, nu een ambulance en dat werd een enkeltje ziekenhuis. Op de SEH het hele circus van bloedprikken, bloedgas, ECG, foto en vernevelen, vernevelen en ja nog is vernevelen.
nu alweer een week hier.
Verlang naar huis, knap niet echt op, maar heb zoiets we gaan er tegen aan en zien wel waar het schip strand.
Haal veel steun uit het contact met lotgenoten op het forum waar ik op zit.

Volgende week 4 en 5 maart allerlei onderzoeken voor m'n maag en m'n hart, mits ik weer thuis ben, het zijn spannende tijden, maar ik blijf lachen en hoop snel weer rond te hollen en m'n dagelijks leven weer op te pakken.

Een kaartje sturen kan via http://www.stjansdal.nl/bezoekers/e-cards
Afdeling 1 oost, kamer 112

Liefs Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 33496

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: