2013 - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu 2013 - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

2013

Blijf op de hoogte en volg Rachel

01 Februari 2013 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Het nieuwe jaar is alweer een maand oud.

2012 was een zwaar jaar, ben door een diep dal gegaan. Langzaam klauter ik weer overeind.

Maar ik wil niet meer achterom kijken, ik kijk weer vooruit. Alhoewel ja ik kijk nog wel achterom, ben alles een plekje aan het geven.

Een nieuw jaar, nieuwe dingen.

Werk nu sinds 2 weken mee aan het scholenproject in Harderwijk, een project in groep 7 van de verschillende scholen, ik geef dan voorlichting over astma, het project gaat er om dat je met een beperking niet zielig bent.

Nee, zielig ben ik niet, het is soms zwaar, maar ja, ik zal er mee moeten leren leven, de benauwdheid, de vermoeidheid en vaak het gevoel van ziek zijn een plekje te geven.

Ik heb weer zin in het leven, ik probeer m'n leven weer op te pakken, op zoek te gaan naar het gelukkige gevoel uit Davos, me zo goed mogelijk te voelen en in balans te komen.

Zo dat was weer een blog.

Gegroet vanuit Ermelo
Rachel