weer thuis - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Rachel

25 September 2012 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Ondertussen ben ik weer thuis, ben 3 weken opgenomen geweest op de PAAZ afdeling in Amersfoort. Het waren 3 zware weken, 3 weken waarin ik erg naar huis verlangde. Voelde me daar niet op m'n gemak, kon maar niet wenen. 3 weken waarin ik niet erg opknapte, maar me eigenlijk rotter ging voelen. Nu aan het wachten op een oproep van GGZ Centraal in Harderwijk voor verdere behandeling. Want er moet iets gebeuren, ben lichamelijk volledig op, geestelijk weet ik het niet meer. Ben op.

Ondanks dat het niet lekker gaat zijn er ook mooie momenten geweest de afgelopen periode:

Ben vorig weekend samen met m'n mama en een goede vriendin naar Center Parcs de Eemhof in Zeewolde geweest, was een gezellig weekend aangeboden door Stichting Opkikker, lekker gezwommen, naar de disco geweest en verder lekker rustig aan gedaan, maar ondanks m'n benauwdheid wel genoten.

Het weekend daarvoor ben ik samen met een goede vriendin een dagje naar het Dolfinarium geweest, was veelste lang geleden, het was wel gezellig, maar helaas hadden de dolfijnen niet de uitwerking op me, zoals anders, normaal lijkt het wel of de dolfijnen alle ellende van m'n schouders tillen en geniet ik hoe beroerd ik me ook voel.

Afgelopen weekend een weekendje bij m'n mama geweest, was erg gezellig, DVD'tje gekeken, op verjaardags viste geweest bij m'n oom, opgeruimd, spullen uitgezocht, gepraat, gehuild, maar ook gelachen. Nu weer thuis op m'n eigen stekkie en hopen dat er snel hulp komt, zodat ik kan gaan opknappen en weer de oude vrolijke Rachel kan worden.

Dit waren weer de nieuwtjes

Groetjes en tot de volgende blog
Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 33513

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: