weer thuis - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Rachel

25 September 2012 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Ondertussen ben ik weer thuis, ben 3 weken opgenomen geweest op de PAAZ afdeling in Amersfoort. Het waren 3 zware weken, 3 weken waarin ik erg naar huis verlangde. Voelde me daar niet op m'n gemak, kon maar niet wenen. 3 weken waarin ik niet erg opknapte, maar me eigenlijk rotter ging voelen. Nu aan het wachten op een oproep van GGZ Centraal in Harderwijk voor verdere behandeling. Want er moet iets gebeuren, ben lichamelijk volledig op, geestelijk weet ik het niet meer. Ben op.

Ondanks dat het niet lekker gaat zijn er ook mooie momenten geweest de afgelopen periode:

Ben vorig weekend samen met m'n mama en een goede vriendin naar Center Parcs de Eemhof in Zeewolde geweest, was een gezellig weekend aangeboden door Stichting Opkikker, lekker gezwommen, naar de disco geweest en verder lekker rustig aan gedaan, maar ondanks m'n benauwdheid wel genoten.

Het weekend daarvoor ben ik samen met een goede vriendin een dagje naar het Dolfinarium geweest, was veelste lang geleden, het was wel gezellig, maar helaas hadden de dolfijnen niet de uitwerking op me, zoals anders, normaal lijkt het wel of de dolfijnen alle ellende van m'n schouders tillen en geniet ik hoe beroerd ik me ook voel.

Afgelopen weekend een weekendje bij m'n mama geweest, was erg gezellig, DVD'tje gekeken, op verjaardags viste geweest bij m'n oom, opgeruimd, spullen uitgezocht, gepraat, gehuild, maar ook gelachen. Nu weer thuis op m'n eigen stekkie en hopen dat er snel hulp komt, zodat ik kan gaan opknappen en weer de oude vrolijke Rachel kan worden.

Dit waren weer de nieuwtjes

Groetjes en tot de volgende blog
Rachel