weer is een blog - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weer is een blog - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weer is een blog

Blijf op de hoogte en volg Rachel

26 Augustus 2012 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijd terug dat ik een blog heb geplaatst. Maar nu weer is een blog om jullie bij te schrijven van hoe het gaat.

Het gaat niet goed met me. Lichamelijk ben ik helemaal op en geestelijk zit ik er volledig doorheen.

26 juni het intake gesprek gehad met Heideheuvel, daarna in de week van 30 juli de observatieweek gehad, deze week was pittig en zwaar, werd behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Afgelopen dinsdag nog een vervolg gesprek gehad en de uitkomst is dat ze momenteel niks voor me kunnen doen.

Ik baal hier best wel van, er wordt gedacht dat er een groot geestelijk component mee speelt in m'n benauwdheid, terwijl ik zoiets heb, verdorie m'n astma is niet onder controle doe hier wat aan.

Omdat ik het allemaal niet meer trek ben ik momenteel opgenomen op de PAAZ afdeling in Amersfoort, hopelijk kom ik daar weer wat meer tot rust en kan ik het geestelijk weer wat beter aan.

Ik blijf jullie op de hoogte houden.

Groetjes Rachel

• 26 Augustus 2012 - 13:29

Pieter:

Hoi Rachel,

Dat valt allemaal vies tegen. Het is inderdaad zo dat als ze een psychische component vermoeden,
    ze proberen af te haken. Maar wie van ons heeft geen psychische component. We zijn één geheel en natuurlijk werkt onze astma door op onze geest.Voor mij was het ook (bijna) een conta-indicatie voor Davos. Ik ga nu voor vier weken naar Oostenrijk, met daarin ingebakken twee dagen Davos.
    Kon ik je maar meenenmen. Lieve Rachel hou je taai, voorzover dit lukt en sterkte voor de komende tijd.

Pieter