een avondje weg en we blijven door kwakkelen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu een avondje weg en we blijven door kwakkelen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

een avondje weg en we blijven door kwakkelen

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

23 April 2012 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Het is alweer bijna een maand terug dat ik schreef. Normaal betekent geen nieuws goed nieuws, helaas in dit geval niet. Maar had eerder geen puf om een nieuwe blog te schrijven.

Afgelopen periode bleef ik kwakkelen met m'n gezondheid, in de afgelopen 1,5 week 3x op de SEH beland met een astma aanval, waarbij ik het hele circus van bloedprikken, bloedgas en longfoto over me heen kreeg en waarna ik na vernevelen weer naar huis mocht, afgelopen vrijdag wederom een astma aanval dit keer het thuis met vernevelen kunnen oplossen en dan als klap op de vuurpijl vannacht weer een flinke astma aanval, thuis vernevelen wilde niets uithalen, dus wederom de HAP (HuisArtsenPost) moeten bellen, deze stuurde een huisarts, die heeft me toen ook 2x met verschillende medicijnen laten vernevelen, ook dit werkte niet, dus maar weer met de ambulance naar de SEH, onderweg nog een keer verneveld en Dexamethason toegediend gekregen. Hierna voelde ik me ietsje beter, op de SEH weer het hele circus van bloedpikken, bloedgas afname en longfoto en nog wat prednison toegediend gekregen, hierna knapte ik redelijk op, maar helaas moest wel een nachtje blijven. Nu ondertussen weer thuis. weliswaar gesloopt op bed, maar goed ben liever thuis.

Om me nu definitief uit deze lappenmand te gaan krijgen ben ik aangemeld op Heidenheuvel het Astmacentrum in Hilversum. Eerst een observatieweek en daarna een behandelvoorstel. Ik hoop dat ik via deze weg eindelijk kan gaan opknappen, want blijf maar kwakkelen en heb het ZH/SEH nu wel genoeg van binnen gezien.

Na al dit slechte nieuws, ook de leuke/andere nieuwtjes.

Afgelopen zaterdagavond naar het Oranje Concert van het Harmonieorkest Excelsior geweest, heb echt genoten, was erna wel helemaal gesloopt, maar ja, dat is de rekening die ik ervoor moest betalen, al was ie me deze keer denk ik ietsje te duur. Had morgenavond ook graag samen met m'n mama naar Il Divo in Roterdam gegaan, maar dit ga ik niet trekken.

Verder ben ik bezig met dagbesteding, want ondertussen is aan mijn eigen bedrijf een definitief einde gekomen, zie ook https://rachelschelleman.wordpress.com/computerhulp-online/ . Maar goed, ik heb ondertussen hier op de schakel in Ermelo een gesprek gehad en een ochtend mee gelopen en ik hoop vanaf deze week/volgende week 2 dagdelen per week daar aan de slag te kunnen in de creatieve hoek. zodat ik weer wat om handen heb/buiten de deur kom, want alleen thuis zitten, vind ik ook niks.

Ook was dit een hele moeilijke periode, naast dat ik deuren kwa werk achter me heb gesloten, was het afgelopen vrijdag 1 jaar geleden dat m'n vader overleden is, ben naar het graf geweest, waar nu een hele mooie steen op ligt. Ik mis m'n vader nog steeds, ik vraag me soms af wat hij van bepaalde dingen zou vinden, maar ik moet door, maar dit soort dagen blijven denk ik moeilijk.

Ik blijf jullie op de hoogte houden, van hoe het mij vergaat en als ik nieuws van Heidenheuvel heb.

Groetjes Rachel

  • 23 April 2012 - 13:06

    Angelique:

    Hé meid,
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en dat de Heidenheuvel verbetering brengt in de situatie.

    Veel liefs en sterkte vanuit Rijswijk

  • 23 April 2012 - 16:16

    Joyce:

    Hey Buurvrouw! Gelukkig heb je nu een fijn huisje op parc viventra waar je iig met liefde verzorgd wordt. Wie weet dat je in de toekomst als het beter gaat je eigen bedrijfje als nog op kan zetten. Maar eerst natuurlijk je gezondheid. Kom binnenkort wel weer eens aanwaaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 33535

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: