weer een ziekenhuis opname - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu weer een ziekenhuis opname - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

weer een ziekenhuis opname

Door: rachelschelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

28 Maart 2012 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Ja, jullie lezen de titel goed, ook m'n 4de opname is een feit geworden.

Zaterdagnacht werd ik wederom benauwd, wederom met de ambulance naar de SEH, wederom het hele circus en dan tenslotte wederom opname. Balen als een stekker, weer aan het infuus met Prednison.
Prednison ondertussen vind mijn lijf het wel genoeg, de bijwerkingen van zo'n anderhalve maand continu Prednision zijn merkbaar, opgeblazen, m’n huid die dun is, snel blauwe plekken, snel wondjes hebben en die dan slecht genezen, m’n haar wat pluizig en breekbaar is en zo zijn er nog wel meer bijwerkingen waar ik last van heb, maar de goede eetlust die komt in mijn pakket bijwerkingen helaas niet voor, ben weer erg misselijk (ook een bijwerking van de Prednison), eet slecht en ben daardoor ondanks de flesjes bijvoeding onder m’n gewicht gekomen wat ik eigenlijk mag wegen.
Tja… na 3 dagen Prednison via het infuus mocht ik woensdag weer over op tabletten en mocht ik mij donderdag weer naar huis begeven. Weer naar huis, terwijl ik me nog steeds niet goed voelde, maar ja aan de andere kant, thuis ziek in je eigen bedje liggen is dan toch wat fijner.

Afgelopen week waar ging geprobeerd te genieten van het weer, het meest doe ik dat vanaf de bank, proberen elke dag een kleine wandeling te maken met de begeleiding.

Afgelopen weekend ook bezoek gehad van m’n maatje, die ik in Davos heb leren kennen, op 1560 meter hoogte waar we samen de Hoge Promenade wandeling gelopen hebben en tijdens die wandeling raakte we aan de praat en werden we vrienden voor het leven, maar goed nadat we het al tig keer hebben moeten uitstellen was het eindelijk zover. We hebben samen een heerlijk weekend gehad, even naar het dorp geweest en daar alle terrasjes en bankjes uitgeprobeerd :D want veel verder kwamen deze 2 piepende zeehonden niet, zondags bank gehangen en filmpjes gekeken. 2 dagen die veelste snel omvlogen, gelachen, gepraat, herinneringen opgehaald aan de tijd in Davos, samen gekookt en toen was het weekend alweer voorbij, ben nu wel helemaal kapot en gesloopt, maar ja dat is de rekening die je achteraf mag betalen voor dit soort dingen.

En nu, nu is het wachten op betere tijden, wachten tot mijn lijf weer normaal gaat doen en de storm in mijn koppie weer gaat liggen, maar hoe dat is momenteel onbekend, maar goed ik blijf jullie op de hoogte houden van wat er gebeurt.

Groetjes Rachel

  • 28 Maart 2012 - 20:38

    Joyce:

    Sterkte Rachel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 33521

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: