week 4 - Trots - Reisverslag uit Davos, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu week 4 - Trots - Reisverslag uit Davos, Zwitserland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

week 4 - Trots

Door: Rachel Schelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

21 Juni 2021 | Zwitserland, Davos

Lieve allemaal,

Er is alweer een week voorbij.

Maandags begon met een workshop over Astmacontrole behouden.
Vervolgens gezwommen, dit ging best wel redelijk.
Middags een rondje gelopen en voor het eerst bij de ezeltjes geweest. En na wat balkon therapie nog gezellig bij de crea geweest.

Dinsdag: Morgens een prachtige wandeling, bij het Sertigdal en heb daar ruim 1 km gewandeld. kan niet beschrijven hoe trots ik hierop ben.
Middags vooral gerust, wel met de arts afgesproken dat ondanks dat m'n longen licht aan het klieren zijn om verder te gaan met de prednison afbouw.

Woensdag wat rustiger aan gedaan. maar wel nog een klein rondje gewandeld en bij de psycholoog geweest.

Donderdag Individuele fysio, hier samen gekeken om slijm op te hoesten en daarnaast getapt bij m'n longen in de hoop dat ik dan minder pijn heb, waardoor ik beter kan doorademen. Vervolgens met mede patiënten een wandeling gemaakt. Middags gerust op het balkon en gezwommen.

Vrijdag was er weer een workshop, dit keer over lifestyle. Middags bij de fitness wat rustig aan gedaan, omdat ik niet helemaal fit was. Wel gezellig bij de crea geweest.

Zaterdag de online ledendag van de VND (Vereniging Nederland Davos) gevolgd. En aan het eind van de middag mee gedaan met de vossenjacht omdat de activiteitenbegeleider afscheid nam.

Zondag een rustdag gehouden.

En zo is wederom een week omgevlogen, een week met een hoop emoties, van verdriet, dit om overlijdens, trots om wat ik bereik, maar ook wederom de keiharde grenzen van m'n lijf. Want elke dag lever ik een gevecht met m'n lijf, elke dag weer probeer ik m'n grenzen te verleggen. Maar ook op tijd rust nemen. Iets waar ik altijd heel blij van wordt is post en gelukkig had ik de meeste dagen post, heerlijk post, kaartjes van bekenden en onbekende, met mooie plaatjes, lieve teksten en opbeurende woorden.

Tot de volgende blog
Voor nu veel liefs hier vanuit Davos
Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 33525

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: