Aftellen en quarantaine - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Aftellen en quarantaine - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Aftellen en quarantaine

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

10 Mei 2021 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Heel langzaam begint het aftellen, vandaag over 14 dagen stap ik het vliegtuig in.

Vanwege alle Corona maatregelen, moet ik vanaf vrijdag in quarantaine, gelukkig veranderd dat weinig met m’n leven van de afgelopen periode.

En gelukkig heb ik de afgelopen dagen nog wat mensen die belangrijk voor me zijn, op afstand in de tuin kunnen zien.

Pfffff het voelt nog als de dag van gister dat ik daar in Bilthoven hoorde dat ik naar Davos zou afreizen. En nu is het over 14 dagen zover.

En dat voelt zo dubbel, aan de ene kant zie ik uit naar het zijn op de toverberg, hopelijk van medicatie afkomen en weer wat conditie opbouwen. Hopelijk wordt ik tijdens en na m’n opname daar minder gewurgd door m’n longen, vooral afgelopen weekend was het weer feest, eh not. Maar aan de andere kant is er het gemis van zoveel. En dan het meest mijn lieve kleine schatje. Weet gelukkig dat er goed voor hem gezorgd zal worden, maar toch, dat kleine boefje is in het afgelopen jaar zo belangrijk voor me geweest en nog steeds. En vooral de momenten dat ie heerlijk bij me komt liggen, zijn troostende lijfje tegen me aan, een likje, een kopje of een kusje. Hij voelt me zo goed aan. Een heel bijzonder lief schatje.

Voor nu ga ik dromenland opzoeken.
Liefs Rachel