Vertrekdatum - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu Vertrekdatum - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Rachel Schelleman - WaarBenJij.nu

Vertrekdatum

Door: Rachel Schelleman

Blijf op de hoogte en volg Rachel

28 April 2021 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,
De tijd vliegt, vandaag 3 weken geleden kreeg ik te horen dat ik naar Davos mag. Ondertussen is de vertrekdatum bekend 24 mei is het zover, op tweede pinksterdag. Ben behoorlijk in regelmodus en helaas wil het allemaal niet zoals ik het wil.
Gelukkig is 1 van de belangrijkste dingen geregeld, oppas voor m’n lieve kleine schatje.
Helaas laat in de tussentijd m’n lichaam het steeds meer af weten, de gevolgen van de prednison en het gevolg van veel stress. Want het is niet niks, om even voor meerdere weken alles achter te laten. En niet alleen de periode daar zal hard werken zijn, maar ook daarna. Want het lijkt wel vakantie op een mooie berg en tuurlijk is het ook genieten van een mooie omgeving, maar het is vooral keihard werken.
Dus lieve vrienden, sorry als ik een appje niet beantwoord, sorry als ik verjaardagen vergeet, maar m’n emmertje zit overvol en het is nu een kwestie proberen niet volledig in elkaar te storten. Voor nu probeer ik vooral te genieten van dat kleine, lieve draakje.
Mocht er weer meer nieuws zijn, dan laat ik het weten.
Liefs Rachel

  • 29 April 2021 - 00:29

    Astrid:

    Lieve schat,
    Heel veel sterkte met de voorbereiding.
    Je gaat op mijn verjaardag vliegen,dan moet het helemaal goed komen.
    Ik ga je verhalen volgen,en wens je super veel sucses.
    Liefs Astrid

  • 29 April 2021 - 09:07

    Janine Schouwstra :

    Geweldig dat de datum bekend is geniet lekker van Gismo en denk nu even aan je zelf.
    Succes met alles regelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Mijn naam is Rachel Schelleman, mijn hobby’s zijn: Lezen, Computeren en toneel spelen.

Actief sinds 18 Mei 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 33527

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2022 - 10 Januari 2023

Davos 2022

08 April 2021 - 31 Augustus 2021

Davos 2021

01 November 2011 - 30 Maart 2014

Mijn Dagelijks Leven

19 Juli 2011 - 31 Oktober 2011

Naar Davos

08 April 2015 - 30 November -0001

Op Adem Komen

Landen bezocht: